HTML

Minden nap van ami fontossá válik és emlékezetessé

Minden napos élet és dolog az ami körülöttünk folyik és emlék marad. Ezt nem biztos, hogy egyedül jó megemlékezni. Tudja meg az egész világ!:)

Friss topikok

Címkék

Archívum

Érdekes történet...

2012.05.06. 20:28 PiciDiaKlau


 

Kicsit furcsa ide írnom, hiszen ez az első blogom és ez az első bejegyzésem is.Így lehet béna lesz, de egyszer mindent el kell kezdeni valahol..:D Naplót igaz már írtam az tök jó is volt.

A mai nap is tök jó lett végtére. A húgommal napoztunk oda kint, és játszottunk(végre nem kaptam napszúrást, és barnultam is):D Hiányzik a suli...de nem baj csütörtökön mehetünk...lehet ez strébernek tűnik de valójában más oka van hogy menni szeretek. A barátok és haverok...na meg egy személy. Azt még mindig nem tudom elérni...kezd idegesíteni de se baj majd valahogy sikerülni fog hiszen képes vagyok rá:D Nem szeretem valójában a vasárnapot unalmas és lassan telik ez szinte ugyan olyan mint a csütörtök az se sikerül a legjobban. De a mai kivételes nap volt.:D

Délután a nyakamba vettem a várost anya biciklijén a húgommal a hátam mögött. Nagyon jó volt. Bementünk a pennybe... onnan várkertbe:D Hát az annyira tetszett...a húgom szemezett egy kecske békával:D én csak nevettem rajta pózolt hogy fénykéezzem amit még inkább viccesnek találtam de aranyosnak. Ezek után a játszótéren és nagyiéknál is jót szórakoztunk majd dédinél tetőztük meg. Igaz ott volt 1-2 személy akit nem kedveltem ezáltal anya unokahugával elmentünk sétálni. Egy 6 éves kislánnyal és Adinával versenyeztünk ki jön le hamarabb a hegyről... egy esemény dús nap volt az egyszer biztos...már csak egy jó felelsz, mersz kellene és csodálatos lenne:)

4 komment

Címkék: nap vicc sztori érdekesség

A bejegyzés trackback címe:

https://erezz.blog.hu/api/trackback/id/tr684492096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Némber one 2012.05.06. 20:38:17

A vasárnap tényleg egy unalmas nap, de te megoldottad a problémát:) első blognak jóh:D

PiciDiaKlau 2012.05.06. 20:40:03

@Némber one: Hát igen, megoldottam. De máskor majd még több mindent belepréselek:D

Némber one 2012.05.06. 20:42:18

hát lehett hogy a hétköznapban több esemény lesz:))

PiciDiaKlau 2012.05.06. 21:21:12

@Némber one: Lehet...de nem biztos...majd még kiderül:))
süti beállítások módosítása